Persuitnodiging van het Professional Refereeing Department

Het Professional Refereeing Department nodigt u uit op een infosessie die doorgaat op woensdag 14 juli 2021 om 13.30u in het Proximus Basecamp (Brusselsestraat 484, 1480 Tubeke).

Bertrand Layec, Technisch Directeur van het Professional Refereeing Department, zal er een bilan opmaken van het voorbije seizoen en tevens de wijzigingen aan de spelregels voor volgend seizoen 2021-2022 toelichten.

Deze infosessie zal op dezelfde dag in de voormiddag ook aan de clubs van de Jupiler Pro League en de 1B Pro League gegeven worden. Vanwege de geldende Covidmaatregelen zijn we echter genoodzaakt het aantal personen per sessie te beperken waardoor het niet mogelijk is om u deze sessie gelijktijdig met hen te laten volgen.

Graag vragen we om via mail te bevestigen aan Pierre Cornez ([email protected]) wie van uw redactie hierop aanwezig zal zijn en dit voor maandag 12 juli (15u00).

Dank bij voorbaat.

Prettige dag,