Herneming voetbalcompetities KBVB

Naar aanleiding van de beslissingen van het Overlegcomité van 21 januari 2022 en de vergadering van de crisiscel van de KBVB van 22 januari 2022 werd inzake de KBVB-competities het volgende beslist.

• Alle competities die op 27 december 2021 werden stilgelegd (1ste nationale afdeling mannen + 1ste en 2de nationale afdeling vrouwen) hernemen vanaf 28 januari 2022.
  • Het bestaande Coronaprotocol blijft gehandhaafd.
  • Spelers die in de loop van de maand januari werden aangetrokken door een club en in principe niet speelgerechtigd zijn voor wedstrijden die initieel gepland stonden vóór hun transfer (maar collectief uitgesteld werden door Corona) zullen toch speelgerechtigd zijn wanneer de wedstrijden van dit weekend en de afgelopen 2 weekends worden ingehaald in respectievelijk februari en april.