Belgian Red Flames voortaan op Play en RTBF

De wedstrijden van de Belgian Red Flames zijn voortaan te zien op de diverse Play-zenders in Vlaanderen en RTBF in het Franstalige landsgedeelte.

Het gaat om alle WK-kwalificatiematchen voor de Wereldbeker 2023 in Australië en Nieuw-Zeeland en alle vriendschappelijke wedstrijden.

De KBVB is bijzonder verheugd met de nieuwe TV overeenkomst en is ervan overtuigd dat dit voor een nieuwe boost in het vrouwenvoetbal kan zorgen.

“Het vrouwenvoetbal is in volle ontwikkeling, met speelsters van het allerhoogste niveau. Om ook het grote publiek meer met de sport vertrouwd te maken, is ook meer visibiliteit nodig. We zijn dan ook enorm blij dat we samen met de Play-familie en met RTBF voor de nodige boost kunnen zorgen om die visibiliteit te genereren. Zo kunnen we het vrouwenvoetbal op alle gebied samen naar een hoger niveau tillen."
Manager Vrouwenvoetbal KBVB Katrien Jans

De Red Flames beginnen aan hun kwalificatiecampagne aanstaande vrijdag 17 september met een uitwedstrijd in Polen (aftrap 19.00u). ​

Op dinsdag 21 september spelen ze om 20.30u in het Koning Boudewijnstadion tegen Albanië. Wedstrijdtickets zijn hier te koop.